I vilket jag inte kan bestämma mig.

Först var jag ledsen.
För jag trodde inte att jag hade pengar till dansen.

Sen blev jag glad för jag skulle få pengar till den.

Och sen blev jag ledsen för att de har tagit bort den sista bussen hem, den jag måste ta.

Så nu återstår alternativen att antingen dansa med en annan grupp på tisdagar. Som håller på med koreografier jag redan har gjort. Eller att inte dansa orientaliskt alls.

Förutom hemma.

Disciplin...

Det känns inte riktigt bra det här. Som de sa i någon reklam.

Försöker nu hitta alternativ.
Ta reda på vad annat dansaktigt man kan träna här i närheten. Försöker intala mig att det skulle bli skönt att slippa pendla så långt. Att jag har disciplin nog att själv dansa lite hemma, för att inte stagnera.


Jag vet inte...




Över och ut.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits